>  >

FILMÓW W BAZIE 84 686 W POCZEKALNI 52 109

44

Wymiatacze na hulajnogach

Dodany 17.10.2007, 23:54 przez barteklenczyk

Ranking:5| Kategoria: Extremalne | Komentarze: 17 | Wyświetleń: 104455 | Tagi: (pokaż tagi)hulajnogi jazda umiejętności

Komentarze (17)

0 bongo698 13.11.2008, godz. 18.09

Jak narazie dla mnie huljnoga była transportem po bulki.... xD A tu widze ze to cudenko moze byc naprawde extreme :) 5

0 Konsurk10 08.03.2008, godz. 14.06

Spoko kolesie :D tez lubie jezdzic na hulajnodze chociaz mam 18 lat :D

0 Trekmi 12.01.2008, godz. 19.38

Nie no nieźli :P

0 HoleZone 13.11.2007, godz. 15.15

sam sobie odpowiem dzieci. 65 Days Of Static - Aren't We All Running

0 HoleZone 20.10.2007, godz. 21.48

niech ktos powie co to za kawalek leci plz

0 diablodrifter 19.10.2007, godz. 14.18

Prze łby oczywiscie piateczka sie nalezy



Co prawda rozwalilem kila hulajnug przy skokach ale niewiedzialem ze maga byc az tak xtreme

0 diabelek205 18.10.2007, godz. 20.39

Troche mi sie przycina ale fajne tylko muzyka aż tak dobrze sie nie zgrała ale oczywiście 5:d

0 tarzan137 18.10.2007, godz. 19.51

Backflip rozumiem ale frontflip <wow> Chyba sobie kupię hulajnoge xD

0 Charlie86 18.10.2007, godz. 19.43

Kolesie wymiatają 5

0 Palela 18.10.2007, godz. 19.28

lubię pohulać na hulajnodze

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.