>  >

FILMÓW W BAZIE 84 835 W POCZEKALNI 52 258

21

Video recenzja PES 2009

Dodany 14.03.2009, 22:53 przez mat632

Ranking:3,5| Kategoria: Gry i komputery | Komentarze: 13 | Wyświetleń: 29655 | Tagi: (pokaż tagi)Video recenzja Pro Evolution Soccer 2009 PES

Komentarze (13)

0 Bulbek161616 05.05.2009, godz. 15.29

Pilkarze nie zachowuja sie dziwnie, odbiegaja od piilki bo nie umiesz grac w pesa. Gdybys przelaczyl na nich kursor to przejalbym pilke, nie mozesz liczyc ze wszystko za ciebei zrobi komputer. Jezeli uwazasz ze triki w pesie robi sie tylko strzalkami to nei okdryles nawet 30% mozliwosci tej gry i nie powinienes sie wypowiadac.

0 nokia3310 17.04.2009, godz. 17.58

sqrski--> zagraj sobie w FIFA na XBOX360/PS3 to zobaczysz co to REALISTYCZNA piłka nożna:P FIFA na konsole miażdży PES, a na PC lepszy PES:P

0 iloko 13.04.2009, godz. 22.39

od razu widać że koleś jest za FIFA 09 i nie ma zamiaru robić dobrej recejzji o PES 09 ja tam uważam że PES 09 jest lepszy prawda że te Koreańce nie znają drużyn europejskich ale są patchmakerzy którzy poprawiają błędy popełnione przez KONAMI

0 Dawid2809 01.04.2009, godz. 17.52

Nie nawidze takich videorecenzji jakiś koleś gada coś pod nosem i tyle dam -2- na zachęte.

0 Trojan21wwa 30.03.2009, godz. 21.06

Lubie PEsa...przeszedlem na niego z fify ...ale powiem wam ze wszystko co mowi jest prawda...tyle tylko ze grac w PES jest i tak niezmiernie milo:)

0 skowron131urs 24.03.2009, godz. 17.51

pes jest do bani Liczy sie tylko FIFA!!!

0 SamerPBJ 20.03.2009, godz. 21.17

hahahah co za Piz8Da to komentuje ;]

0 sqrski 18.03.2009, godz. 15.57

widze ze kolega strasznie stronniczy, widac jara go arcadowa fifa niz prawdziwa gra, poza tym "choinka w czasie wielkanocnym" nie no nie moge hahahahahahahaha dam 2 bo mam dobry humor

0 dudek0007 16.03.2009, godz. 19.15

Hehe,gościu an poczatku mnie rozbawił,ale wogóle nie ma racji co do pes'a,nie obchodzi mnie ,ze jest wymagającym graczem,gra sie dla zabawy,a PES jest dla mnie zarąbisty,a porównanie trikow mnie rozwalilo, co z tego ze pes nie ma ich duzo ,ale za to fifa skupiła się chyba wyłacznie na ronaldinho,bo tylko go widziałem,dla mnie grywalność pes'a jest fajna,ale jak któs gra z komputerem to potem ma takie stereotypy co do pes'a xD >5< bo sie uśmiałem na poczatku

0 mat632 15.03.2009, godz. 20.28

Chłopczyku, bo skoro masz 14/15 lat to tak Cię wypada nazywać. Mam dla Ciebie propozycję. Napisz tekst recenzji, zrób wideo i idące za tym swoje animacje.
Podłóż głos, skleć wszystko w profesjonalnym programie,
przekonwertuj do odpowiedniego formatu i wrzuć na Maxiora. Zobaczymy czy przynajmniej przez moderację przejdziesz.
P.S Jeżeli Twój wiek nie pozwala na panowanie nad emocjami to po prostu się nie odzywaj.

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.