>  >

FILMÓW W BAZIE 84 067 W POCZEKALNI 51 490

62

Za dużo alkoholu

Ranking:5| Kategoria: Śmieszne | Komentarze: 35 | Wyświetleń: 137862 | Tagi: (pokaż tagi) dużo alkoholu

wymaxiorowany przez 7 użytkowników i 55 gości

Komentarze (35)

0 Lauren15 10.02.2007, godz. 15.45

koleś nieźle przypierdzielił....niezła dziura <lol2> filmik przedni

0 tereskaLca 01.01.2007, godz. 20.37

dokladnie w USA prawie kazda sciane przebijesz z kopniaka bo to sa tak jak napisal kolega ponize płyty kartonowo-gipsowe.dlatego w USA tak szybko sie wszystko buduje.u nas kazdy mur jest z cegly pustakow czy czego tam...a tam z kartonu...koles przegioł w kazdym razie

0 BARTEKJ1 01.01.2007, godz. 20.05

rewelacja, a ta menda glupia byla ;p

0 paolcia27 28.12.2006, godz. 13.55

Hahah, tamtą ściane chyba tez rozj*bal<hahaha>

0 AdziakOne 17.12.2006, godz. 15.02

hahahahahaha...nie no to wymiata:D ta dziura w ścianie yest piękna....hie hie hie... o lol<lol2>

0 DCBA 14.12.2006, godz. 22.35

tam była spacja jak by co

0 DCBA 14.12.2006, godz. 22.30

Chciał uciec z komisariatu , ale zapomniał że głąwą muru nieprzebijesz.

0 _ECHO_ 11.12.2006, godz. 15.23

ale koles... ubrzdyngolil sie konkretnie, haha, widac po dziurze w sciance... mial farta gostek, ze to nie byla sciana z polskiego komisariatu - 50 kg betonu na 1m kwadratowy bo wtedy juz by nie wstal... ;>

0 kubazielony 11.12.2006, godz. 13.06

jaki ziom aż dziure zrobił w ścianie daje 5

0 pawjoanna 08.12.2006, godz. 10.45

ała bolało!!!! ale pijanemu nigdy nic nie jest...

Podobne Maxiory

10

miniatura

Koleś jest niesamowity! Kurde... Piękne wywr...

93

miniatura

Kotka trochę przesadziła...

14

miniatura

Prawie jak Matrix ;p

38

miniatura

Blondynka z piwem na daszku.

98

miniatura

Facet ubiera spodnie po spożyciu... ;)

54

miniatura

Co dzieje się w naszym organizmie i z nami p...

50

miniatura

Kompilacja śmiesznych zachowań po alkoholu.

zamknij

Podaj swój login i hasło aby zalogować się do serwisu.
Po zalogowaniu reklamy zostaną wyłączone.